پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.
تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر از سوي بیزنا پيشنهاد مي شود :
1- هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود.
2- چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید.
مشتری گرامی از اعتماد شما متشکریم. |
3- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.
مشتری گرامی عرضه مدل های جدید کیف لپ تاپ آغاز شد |
4- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.
فروش ویژه نسل جدید آبمیوه گیری وغذاساز 10% تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی |
5- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید.
سال نو مبارک |
6- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.
فروش اقساطی بدون چک ویژه مشتریان قدیمی
ویژه ارسال تکی و گروهی
پيامک هديه : 50 عدد
استفاده از100% امکانات
ارسال وایبر/تلگرام/صوتی
دارای بانک شماره موبایل
نرخ ارسال 130 ریال
پشتيباني 24 ساعته
خريد و تحويل آني2 خط رایگان
پيامک هديه : 100 عدد
استفاده از100% امکانات
ارسال وایبر/تلگرام/صوتی
دارای بانک شماره موبایل
نرخ ارسال 125 ریال
پشتيباني 24 ساعته
خريد و تحويل آني4 خط رایگان
پيامک هديه : 200 عدد
استفاده از100% امکانات
ارسال وایبر/تلگرام/صوتی
دارای بانک شماره موبایل
نرخ ارسال 120ریال
پشتيباني 24 ساعته
خريد و تحويل آني10 خط رایگان
پيامک هديه : 500 عدد
استفاده از100% امکانات
ارسال وایبر/تلگرام/صوتی
دارای بانک شماره موبایل
نرخ ارسال 115 ریال
پشتيباني 24 ساعته
خريد و تحويل آنيویژه ارسال تکی و گروهی
پيامک هديه : 10 عدد
استفاده از80% امکانات
دارای بانک شماره موبایل
ارسال وایبر/تلگرام/صوتی
نرخ ارسال 140 ریال
پشتيباني 24 ساعته
خريد و تحويل آني